Narzędzie – Jak wytłumaczyć co robię w 3 prostych krokach?
Narzędzie – Jak wytłumaczyć co robię w 3 prostych krokach?
Jak najprościej wytłumaczyć – klientowi, inwestorowi, partnerowi biznesowemu – co robisz? Na czym polega Twoja usługa? Czym jest Twój produkt?
Z odbiorcami naszych produktów i usług należy rozmawiać językiem korzyści, zrozumiałym i prostym. Geoffrey James z INC.com podaje fajny sposób na zbudowanie odpowiedniego przekazu:
1. Wyobraź sobie, że jesteś zadowolonym, szczęśliwym klientem, który kupił Twój produkt/usługę. Uśmiechaj się.
2. Wyobraź sobie, że podchodzi do Ciebie 12-latek i pyta – “dlaczego jesteś uśmiechnięty?”
3. Wytłumacz powód Twojego szczęścia, dostosowując język tak, aby zrozumiał go 12-latek.
Proste! Efekt – “szczęśliwy” przekaz, łatwy do zrozumienia przez potencjalnych klientów/partnerów biznesowych.
Biznes nie musi być śmiertelnie poważny, ani skomplikowany!
www.biznesowerewolucje.pl
A od siebie dodam – Jeżeli w prosty sposób nie potrafisz powiedzieć co robisz (praca, własna firma, realizowany projekt … ) ciebie nie zrozumieja, ty nie będziesz w tym dobry!
Zostaw Wiadomość